| ارتباط محتوای دوره با وظایف شغلی | عالی | خوب | متوسط | ضعیف |
|---|
| نقش محتوا در افزایش مهارتهای شغلی | عالی | خوب | متوسط | ضعیف |
|---|
| ارائه دانش نو و جدید و افزایش علاقهمندی در زمینه موضوع | عالی | خوب | متوسط | ضعیف |
|---|
| سودمندی و کاربردی بودن محتوای دوره | عالی | خوب | متوسط | ضعیف |
|---|
| تسلط مدرسین به مطالب و محتوای دوره | عالی | خوب | متوسط | ضعیف |
|---|
| فن بیان و نحوه انتقال مطلب | عالی | خوب | متوسط | ضعیف |
|---|
| توانایی اداره کلاس و استفاده موثر از اجرایی دقیق برنامه | عالی | خوب | متوسط | ضعیف |
|---|
| توانایی ارتباط دادن مطالب با محیط کار و کاربردهای عملی آن | عالی | خوب | متوسط | ضعیف |
|---|
| توانایی پاسخگویی مدرس به سوالات مطرح شده | عالی | خوب | متوسط | ضعیف |
|---|
| مشارکت دادن فراگیران در فرآیند آموزش و یادگیری | عالی | خوب | متوسط | ضعیف |
|---|
| اجرای برنامه های آموزشی مطابق با دوره | عالی | خوب | متوسط | ضعیف |